رستوران یاب تهران

جدید ترین اپلیکیشن های حوزه غذا

رستوران یاب تهران

جدید ترین اپلیکیشن های حوزه غذا

اینجا هستیم تا بهترین اپلیکیشن های حوزه غذا و رستوران را بهتون معرفی کنیم و همچنین بهترین رستوران های سطح شهر تهران و جالب ترین رستوران های سطح دنیا بررسی می شود.

پیوندها

معرفی 12 کافه برای تولد در تهران

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۳۰ ب.ظ

گرفتن یه جشن کوچک تولد در کافه می تواند سوپرایزی جذاب باشد که هر کسی رو به وجد می آورد. یکی از زیباترین خدماتی که کافه‌ها می تونند به مشتریان خود عرضه کنند برگزاری جشن تولد است در این مقاله قصد دارم چندتا از بهترین کافه های تولد تهران رو به شما دوستان معرفی کنم.پس با من همراه باشید.

1- کیک استودیو ورتا ( کیک از ما تولد از شما)

خوب یکی از مهمترین آیتم‌ها برای برپایی یک تولد خوب «کیک تولد» است، گزینه‌ای که بدون آن تقریبا هیچ تولدی سر نمی‌گیرد. پس شما برای اینکه یک تولد خوب و خوشمزه داشته باشید گزینه‌ای بهتر از یک قنادی یا کیک استودیو پیدا نمی‌کنید، یک قنادی که کافه تولد هم هست، البته که نه هر قنادی‌ای. کیک استودیو ورتا که یک کافه قنادی است با سالنی تقریبا بزرگ و میز و صندلی‌های چوبی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یک تولد خودمانی، دوستانه و صمیمی است و به شما این امکان را می‌دهد که یکی از بهترین و زیباترین کیک‌های تولد عمرتان را در آن داشته باشید.

 

2-کافه ویکولو

جزء کافه های لاکچری تهران محسوب میشود و دارای فضای مدرن و زیبایی است.

انتخاب این نام  برای این کافه‌، بدلیل معماری آن است که شبیه کوچه های قدیمی اروپا است.

ویکولو به معنی کوچه در زبان ایتالیایی است.

 

3- کافه کاریز

کافه کاریز در حیاط انجمن شاعران ایران، در خیابان دولت واقع شده است. خیلی‌ها بر این باورند که، زیباترین کافی شاپ برای تولد در تهران، کافه کاریز است. فضای سبز این کافه، بسیار زیبا و دلچسب است و تعداد زیادی صندلی در حیاط چیده شده. این کافه شاعرانه و زیبا، قهوه‌های خوبی دارد و منوی غذای آن نیز تنوع زیادی دارد.

 

4- کافه ویسپو

کافه ویسپو یک کافه مخصوص تولد در تهران است که باید از حداقل یک روز قبل، میز خود را رزرو کنید تا با مشکل جا روبرو نشوید. ویسپو کیک ندارد و زحمتش با خودتان است. در واقع باید وسایل تزئین و دیزاین را با خود ببرید و به کافه تحویل دهید و در ادامه آنها خودشان میز را برای تولد آماده می‌کنند که البته این کار هزینه هایی را به همراه خواهد داشت.

 

5- کافه سولیس (جشن تولد در ارتفاع)

کافه سولیس محدوده قیطریه بلوار اندرزگو رو باید در لیست کافه‌های خوب برای برگزاری جشن تولد در نظر گفت زیرا که طرفداری زیادی هم دارد. کافه سولیس پکیج‌هایی رو برای تولد در نظر گرفته که شما می‌توانید بنا بر نیاز هرکدام را انتخاب کنید. این کافه مرتفع با استفاده از امکانات ویژه‌ای نظیر میز چینی و دیزاین خاص، کیک تولد تازه، پخش موسیقی به‌صورت زنده می‌تواند شب به‌یادماندنی را رقم بزند.
این کافه همچنین به دلیل بودن در طبقه یازده چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از نواحی شمالی تهران و کوه‌های اطراف رو به شما می‌دهد که باعث می‌شود بتوانید مراسم را رؤیایی تر برگزار کنید.

 

6- آلبالو

کافه آلبالو در پاساژ آیینه ونک در اتوبان کردستان قرار دارد. اینجا یک پاساژ قدیمی و تقریبا بدون زرق و برق است. اما کافه‌ای که در آن قرار دارد بسیار دنج و صمیمی است. می‌توانید ساعت‌ها در کافه آلبالو بنشینید و به دور از تشریفات و تعارف‌ها تولدی دوستانه داشته باشید. نسبت قیمت هم در اینجا از کافه‌ها و رستوران‌های دیگر کمتر است. سرویس تولد هزینه اضافه‌ای ندارد و مشتری به سلیقه خودش می‌تواند میزآرایی یا بادکنک آرایی کند. درواقع کافه آلبالو اختیار همه چیز را به مشتری می‌دهد و از این بابت هیچ هزینه‌ای از او دریافت نمی‌کند. بخاطر این صمیمیت و برخورد دوستانه است که کافه آلبالو در بین کاربران فیدیلیو محبوب شده و از برگزاری تولد در آن مثل مهمانی گرفتن در خانه یاد کرده‌اند، اینجا یک کافه تولد دنج و خودمانی است.

 

7-کافه شمرون

فضای باز دارد
ظرفیت ۱۰۰ نفر
عکاس ندارد
فضای پارک عالی

8-کافه دیاموند

اگر گذرتان به خیابان استاد نجات‌اللهی یا ویلا سابق افتاده باشد، به احتمال زیاد ساختمان بزرگ با معماری کلاسیک ابتدای خیابان فلاح‌پور را دیده‌اید. این ساختمان قدیمی که تا مدت‌ها یک عکاسخانه قدیمی بوده است، این روزها به همت چندین جوان خوش ذوق تبدیل به یکی از کافه‌های محبوب تهران شده است.
در آماده‌سازی این کافه سعی شده است روح و معماری کلاسیک فضا حفظ شود و این یکی از جاذبه‌های این کافه است. دیاموند دارای دو طبقه و یک فضای باز بزرگ است. طراحی داخلی کافه، خصوصاُ در طبقه اول، بسیار متناسب با فضای این ساختمان قدیمی است. در کل می‌توان کافه دیاموند را یک تلفیق خوب از سنت و مدرنیته به حساب آورد. نورپردازی کافه به صورت حرفه‌ای صورت گرفته است و می‌توان گفت برای این کافه از ۳ مدل نورپردازی استفاده شده است.
سیگار کشیدن در فضای باز و طبقه دوم آزاد است. سیستم تهویه کافه مناسب است ولی با این حال اگر از بوی سیگار فراری هستید طبقه اول را انتخاب کنید.
منوی کافه دیاموند بسیار ساده و مختصر است و این از نقاط مثبت آن است که شما برای سفارش دادن گیج نخواهید شد. البته این منوی ساده به معنی عدم تنوع نیست، زیرا شما انتخاب‌های فراوانی خواهید داشت. به طور مثال اگر از طرفداران «نوشیدنی‌های سرد و شیک» هستید، امکان انتخاب‌های هیجان انگیزی خواهید داشت. میوه‌ها و نوشیدنی‌هایی در این کافه استفاده می‌شود را احتمالاً در هیچ جای دیگری نخواهید دید و این به خاطر سیستم خاص تامین محصولات این کافه است. میوه و نوشیدنی‌هایی مثل رامبوتان که از میوه‌های گرمسیری است.
اگر از طرفداران قهوه هستید، اینجا را امتحان کنید. قهوه‌های اینجا قهوه‌های صد در صد عربیکا هستند و در کنار کیفیت بسیار بالای آن، حضور باریستاهای حرفه‌ای و هنرمند، باعث طعم بسیار عالی قهوه‌های اینجاست. پیشنهاد ما به شما «لاته» و حتی « موکا» اینجاست.
کیفیت «کیک‌ها»، «وافل» و «هات‌چاکلت» را هم می‌توان بسیار خوب ارزیابی کرد. همچنین از امتحان کردن «پاستا» در کافه دیاموند پشیمان نخواهید شد.
در کنار تمام این ویژگی‌های مثبت، نقاط ضعفی هم در این کافه نوپا دیده می‌شود. شاید بزرگترین نقطه ضعف دیاموند سرویس‌دهی ناقص و بسیار کند است؛ به طوری که اگر زمان کمی برای انتظار دارید، اینجا را از فهرست خود کنار بگذارید. رفتار پرسنل می‌تواند دوستانه‌تر باشد ولی معمولاً این طور نیست و این هم از نقاط ضعف دیگر کافه است.
همچنین در مواقع شلوغی کافه معمولاً کیفیت محصولات از سطح بسیار خوب خود افت می‌کند و شاید این را باید به پای تازه کار بودن کافه دیاموند گذاشت. انتخاب موسیقی برای کافه بسیار مهم است و دیاموند در این زمینه نقص دارد، در کنار نقص در سِلکشن موسیقی، صدای بلند موسیقی هم یکی دیگر از نقاط منفی آن است.
از منوی صبحانه اینجا نمی‌توان گذشت. «املت»ها و «صبحانه انگلیسی» کافه دیاموند برای شروع یک صبح فوق‌العاده انتخابِ مناسبی است. در کنار طعم و کیفیت فوق‌العاده، توجه به زیبایی ظاهری محصول در تمامی سفارشات اینجا دیده می شود و این نشان دهنده این است که پرسنل اینجا به خوبی به اهمیت غذا پی برده‌اند.
کافه دیاموند یک فضای عالی برای قرارهای گروهی و دوستانه است و اگر اهل بازی کردن در کافه نیز هستید، بازی‌های خوبی برای شما تهیه شده است.

 

9- کافه رستوران کالوک

کافه رستوران کالوک یکی از بهترین کافه تولدهای تهران محسوب میشود و برای یک تولد مفصل و خاطره‌ انگیز، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این کافه تولد تهران، از پارکینگ اختصاصی برخوردار است و سالن بسیار زیبایی برای برگزاری جشن‌ ها و مراسم دارد. تراس کافه کالوک فضایی چشم‌ نواز دارد و زیبایی فضا، تولدی خاطره‌ انگیز برای شما فراهم خواهد آورد.

 

10-کافه نوآ

اگر در جستوجوی شیک ترین کافی شاپ برای تولد در تهران هستید، کافه نوآ، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این کافی شاپ در پردیس سینما گالری ملت قرار دارد و در اطراف آن پارک بزرگ ملت، سینما گالری ملت، گالری نقاشی و فروشگاه کتاب قرار دارد. جالبه بدونید که کافه نوآ، منوی مخصوص تولد دارد که در آن سبک بروزی از نوشیدنی‌ ها، انواع فینگرفود و کیک‌ های تولد متفاوت و خاصی ارائه میشود. قیمت ها از کمتر از 100 هزار تومان برای یک میز 2 نفره شروع میشود و هر چقدر که تزیینات بیشتری بخواهید یا تعداد مهمان‌هایتان بیشتر شود این هزینه بالاتر خواهد رفت.

 

11-نگیما

مجموعه غذایی نگیما که به تازگی در محدوده قیطریه افتتاح شده با دو سبک کاری مختلف در دو طبقه مجزا بهترین انتخاب برای یک دورهمی آن هم به بهانه تولد است. طبقه اول نگیما فضای کلاسیک با دکوری زیبا دارد که بشدت مناسب تولدهای خانوادگی و تا حدودی رسمی است، در این بخش از نگیما شما می‌توانید در کنار کیک تولد انتخابی از بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی در کنار سالادهای جذاب داشته باشید. طبقه دوم نگیما اما فضایی متفاوت دارد، یک روف گاردن مسقف با دکوری پاپ و مدرن و فضایی که بیشتر به کافه‌ها می‌خورد که منویی فرنگی و جدید دارد. در کنار این فضای زیبا امکاناتی همچون کیک تولد، موسیقی زنده و سرویس ویژه تولد از ویژگی‌های برپایی یک تولد در مجموعه نگیما خواهد بود.

 

12-سام کافه (فرشته)

 

 

فضای باز ندارد
ظرفیت حدودا ۵۰ نفر
عکاس ندارد
فضای پارک نسبتا خوب

 

 

 

منبع: سایت  ایران خودرو - دیدو - دیجی کالا مگ 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.