رستوران یاب تهران

جدید ترین اپلیکیشن های حوزه غذا

رستوران یاب تهران

جدید ترین اپلیکیشن های حوزه غذا

اینجا هستیم تا بهترین اپلیکیشن های حوزه غذا و رستوران را بهتون معرفی کنیم و همچنین بهترین رستوران های سطح شهر تهران و جالب ترین رستوران های سطح دنیا بررسی می شود.

پیوندها

همه چیز در مورد رستوران وکیل التجار

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۱۳ ب.ظ

معرفی رستوران وکیل التجار

رستوران وکیل التجار تهران بزرگ


قدم زدن در دل تاریخ آرزوی خیلی از ماهاست. اینکه بتوانیم با حضور در مکان هایی که هزاران قصه برای  گفتن دارند، زندگی در آن موعد را لمس کنیم. رستوران وکیل التجار به جمله معروف خودش لباس عمل پوشانده، و به معنای واقعی شما را میهمان تاریخ می کند.

رستوران وکیل التجار تهران در سایت دیدو کامل و دقیق بررسی شده است.

 

رستوران وکیل التجار یک حیاط مرکزی دارد که میان آن حوضچه زیبایی قرار گرفته و پر از میز و صندلی است که می توانید برای گذران وقت خویش در حیاط بر روی آنها بنشینید و از شنیدن صدای آب و فواره لذت ببرید. در طبقه های بالا که به صورت حجره های متعدد است، اطاق هایی برای پذیرایی از مهمانان است، پنجره های ارسی رنگین و زیبای این حجره ها به سمت حیاط گشوده می شود و چشم اندازی قشنگ از دریچه این پنجره ها خواهید داشت.

یکی از حجره ها متعلق به چای خانه زیاد جذاب این رستوران است، طراحی این چایخانه زیاد زیبا است، کاشی های جالب حصار آن روایتی از یک میهمانی  و ضیافت قجری را به نمایش گذاشته است، و چیدمان سماور، شیشه های دمنوش و بانکه های شربت های رنگارنگ جلوه زیبایی به آن دیتا است.

 

منو رستوران وکیل التجار

لیست غذاهای این رستوران با گونه های و اقسام غذاهای سنتی و اسامی تماما اهل ایران و خلاقانه مالامال گردیده‌است. چشیدن اشکال کباب ها، دمپخت ها و غذا های اصیل اهل ایران و نوشیدن گونه های شربت های اهل ایران، در اینگونه فضای دل انگیزی شما‌را به داخل تاریخ پرتاب می نماید و تجربه ای معدود نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

 

منو رستوران وکیل التجار

 

مسیر رفتن به رستوران وکیل التجار

رستوران نماینده قانونی التجار در خیابان مولوی، صحیح روبروی میدان محمدیه که در قبلی به اسم میدان اعدام دارای اسم و رسم بوده میباشد جای‌دارد. پلاک این رستوران، کاشی بیست و سه میباشد، که با خط نستعلیق روی کاشی مندرج میباشد. میدان اعدام نیز خویش بیان کنده داستان های متعددی از تاریخ میباشدمی‌دانی که مرگ تعدادی آدم را به عوارض گوناگون به خویش چشم میباشدمی بایست بدانید که شما در واقع از وقتی که بدین خیابان وارد می‌شوید، خیلی گذشته خیس از رستوران مسافرت خویش در تاریخ را شروع نموده اید.

 

 

 

منبع : دیدو ، دیجیکالا مگ، دیجیاتو ، همگردی

 

 

  • علی عبداللهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.