رستوران یاب تهران

جدید ترین اپلیکیشن های حوزه غذا

رستوران یاب تهران

جدید ترین اپلیکیشن های حوزه غذا

اینجا هستیم تا بهترین اپلیکیشن های حوزه غذا و رستوران را بهتون معرفی کنیم و همچنین بهترین رستوران های سطح شهر تهران و جالب ترین رستوران های سطح دنیا بررسی می شود.

پیوندها

پنج فروشگاه اینترنتی برتر ایران

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷ ق.ظ

در کشور‌ایران مدتی میباشد که بازار فروشگاه آنلاین و خرید آنلاین بسیار داغ و مملو‌از خبرهای نو میباشد، به همین جهت تصمیم داریم 10 فروشگاه اینترنتی برتری که سال 1400 توانستند در بالا باقی بمانند را مبتنی بر معیارهای مشخصی انتخاب و معرفی کنیم.

فروشگاه آنلاین به سایتی گفته میشود که به ارائه کالاها یا این که خدماتی به طور آنلاین مشغول است ، ولی ما در اینجا قصد داریم تنها فروشگاه های اینترنتی ارائه کننده کالاهای فیزیکی را با یکدیگر مقایسه کنیم و سراغ سایت های  خدماتی در مطلبی دیگر خوا هیم رفت.

 

1. دیجی کالا
 

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

 

بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران از بعد کلی  وب سایت دیجی کالا است که کم و بیش در کل موارد مطرح شده در بالا تا کران ممکن خوب شغل کرده است. دیجی کالا تقریبا  به 10 سنه است که تکاپو خود را پیش درآمد کرده است و در ابتدای شغل مثل همه فروشگاه های اینترنتی بسیار ساده و با محصولاتی با تنوع زیر تکاپو خود را ابتدا کرد.

 

2- خانومی

فروشگاه خانومی

 

فروشگاه اینترنتی خانومی که در زمینه فروش لوازم آرایشی بهداشتی و عطر کار و جنبش می کند، کار خویش را از سال 1393شروع کرده است. این فروشگاه این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده الی بتوانند کالای موردنیاز خود را در بین مجموعه متنوعی از برترین برندهای خارجی و ایرانی برگزیدن کنند.

یکی از گزینه هایی که این فروشگاه را می تواند در بین خریداران محصولات آرایشی و بهداشتی متمایز کند، کنترل قوی بر روی اصالت کالاها، کیفیت آنها و تاریخ انقضایشان است که به انگیزه تخصصی بودن فروشگاه امکان پذیر می شود.

 

 

3. فروشگاه لیاکالا

فروشگاه لیا کالا

 

لیا کالا به عنوان اولین فروشگاه های اینترنتی شهر کامیاران، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به یکی  از  بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران به خصوص در غرب کشور تبدیل شود. به محض ورود به لیا کالا با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

نکته مهم لیاکالا وجود آن در مرز ایران و عراق است و این باعث میشود که اجناس با بهترین قیمت به دست شما برسد.

 

4.فروشگاه زز زاگرس

فروشگاه زز زاگرس

زز زاگرس به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور در زمینه محصولات شوینده بهداشتی کار و جنبش خود را از سنه 1397 شروع کرده است. سبد محصولات این فروشگاه اینترنتی دربرگیرنده بیش از 2000 محصول متنوع در زمینه‌های بهداشت خانه، بهداشت آقایان و بانوان، استحمام، بهداشت دهان و دندان، مراقبت پوست و مو، محصولات کودک، بهداشت و مراقبت شخصی و محصولات غذایی است.

 

 

5.دیجی استایل 

فروشگاه اینترنتی

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد دیجی کالا از عقیده کاربران بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران می باشد که اخیرا وب سایت جدیدی برای پوشاک با اسم دیجی استایل راه اندازی کرده است، از آنجایی که دیجی کالا الی کنون توانسته در صدر جدول فروشگاه های اینترنتی پیمان بگیرد پس پروژه ی جدیدی که راه اندازی کرده نیز می تواند در همان تراز قرار بگیرد و بزودی برای خودش در میان دیگر فروشگاه های اینترنتی لباس جا مفتوح کند.

 

 

منبع:  سایت مدیر وب

 

  • علی عبداللهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.