رستوران یاب تهران

جدید ترین اپلیکیشن های حوزه غذا

رستوران یاب تهران

جدید ترین اپلیکیشن های حوزه غذا

اینجا هستیم تا بهترین اپلیکیشن های حوزه غذا و رستوران را بهتون معرفی کنیم و همچنین بهترین رستوران های سطح شهر تهران و جالب ترین رستوران های سطح دنیا بررسی می شود.

پیوندها

پنج غذای رژیمی خوشمزه ای که باید بشناسید

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۴۱ ب.ظ

 

1.خوراک کباب تابه‌ای با سبزیجات بخارپز

از نوستالوژی های بسیاری از ایرانیانکباب تابه‌ای است. قطعا بسیاری از ما هنوز هم مزه کباب تابه‌ای‌های مادرانمان همراه با دوغ و ریحان تازه، زیر دندانمان است. خوراک کباب تابه‌ای با سبزیجات بخارپز یکی دیگر از غذاهای رژیمی  و در عین حال خوشمزه‌ای است که می‌تواند یادآور های قدیم شما باشد.

 

2.فتوچینی با سبزیجات

اگر در دوران چربی سوزی هستید و می خواهید وزن کم کنید و در عین حال از خوردن یک غذای جدید لذت ببرید قطعا فتوچینی با سبزیجات می تواند بهترین گزینه شما باشد.

3.سالمون کباب شده

ماهی پخته شده کباب شده  هم ایده  بسیار  خوبی است. از ماهی های روغنی، مثل سالمون، تون یا ساردین حتما استفاده کنید. چربی که دارند برای مو و پوست و بینایی شمابسیار مفید است. 

 

 

4.غذای رژیمی تخم مرغ

شاید به محض اینکه ما از تخم مرغ حرف بزنیم شما یاد کلسترول و فشار خون بیفتید، اما مطالعات نشان میده که تخم مرغ  آب پز یک نوع غذای رژیمی محسوب میشه و تاثیری بر بالارفتن میزان کلسترول خون بدن انسان  به هیچ وجه ندارند و باعث حملات قلبی نمی‌شوند. اگر می خواید وزن  کم کنید بهترین غذایی که می توانید بخورید تخم مرغ است زیرا سرشار از چربی های سالم و پروتئین هستر و باعث می شود که شما کالری کمتری مصرف کنید.

 

5.ماهی قزل آلا

 

ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا فوق‌العاده سالم و بسیار مفید هستند، آنها می توانند رژیم غذایی شما را برای چندین ساعت با کالری کم نگه دارند. ماهی قزل آلا دارای پروتئین بالا و با کیفیت است.

نکته1:  ماهی قزل آلا ب شدت  دارای پروتئین با کیفیت خیلی بالا است.

نکته2: چربی های سالم و مواد مغذی زیادی در خود دارد.

نکته3: ماهی قزل آلا دارای ید فراوان می‌باشد.

 

  • علی عبداللهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.