رستوران یاب تهران

جدید ترین اپلیکیشن های حوزه غذا

رستوران یاب تهران

جدید ترین اپلیکیشن های حوزه غذا

اینجا هستیم تا بهترین اپلیکیشن های حوزه غذا و رستوران را بهتون معرفی کنیم و همچنین بهترین رستوران های سطح شهر تهران و جالب ترین رستوران های سطح دنیا بررسی می شود.

پیوندها

رستوران گردی

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۵۴ ق.ظ

رستوران گردی

 

مجله غذایی تهران  در  راستا  آشنایی بیشتر شما با رستوران‌های تهران هر دفعه به معرفی یک رستوران می‌پردازد. هدف مجله غذایی تهران معرفی رستوران‌ها و مشخص کردن نقاط ضعف و قوت آنها است. اما در نهایت انتخاب و قضاوت رو به عهده خود شما می‌گذارد.

 

رستوران گردان  برج میلاد:

رستوران گردان برج میلاد واقع در ارتفاع ۲۷۶ متری، بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان در ارتفاع است که بخش متحرک آن هر ۲ ساعت ۳۶۰ درجه می‌چرخد تا میهمانان امکان تماشای تهران در تمام جهت ها را داشته باشند.

این رستوران به مبلمان زیبا و راحت مجهز بوده و طراحی زیبای سقف به همراه نقش برجسته دیواری که تصاویری از شاهنامه را نشان می‌دهد، از جاذبه‌های بصری آن است.

وعده صبحانه : روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیل از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰به صورت بوفه باز ( شامل انواع صبحانه گرم و سرد و املت استیشن به صورت زنده( | قیمت:۶۰ هزار تومان. وعده ناهار (همه روزه به غیر از روزهای جمعه و تعطیل): از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۳۰ به صورت انتخابی از منو نهار میباشد و هزینه هر غذا در منو وجود دارد | قیمت ورودی به غیر از غذا ی اصلی ۴۰ هزار تومان است که پذیرایی اولیه و پیش غذا را شامل میگردد.

 

به زودی رستوران گردان را می توانید در اپلیکیشن دیدو به صورت 360 درجه به همراه کل غذاهایش مشاهده کنید

 

 

 

تصاویری از رستوران گردان برج میلاد

 



 

اگر دنبال سورپرایزکردن عزیزانتون هستید ، قطعا یکی از بهترین هدیه ها رفتن به این رستوران است.

  • علی عبداللهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.